![PDF) Kompetence k učení a možnosti jejího rozvíjení a hodnocení: vymezení pojmu a přehled současných přístupů PDF) Kompetence k učení a možnosti jejího rozvíjení a hodnocení: vymezení pojmu a přehled současných přístupů](https://i1.rgstatic.net/publication/276232703_Kompetence_k_uceni_a_moznosti_jejiho_rozvijeni_a_hodnoceni_vymezeni_pojmu_a_prehled_soucasnych_pristupu/links/5642cbb308aebaaea1f92ece/largepreview.png)
PDF) Kompetence k učení a možnosti jejího rozvíjení a hodnocení: vymezení pojmu a přehled současných přístupů
Scio - 📜 Klíčové kompetence představují "souhrn vědomostí, dovedností, schopností, postojů a hodnot důležitých pro osobní rozvoj a uplatnění každého člena společnosti" (Wikipedia). Jejich definice coby cílů vzdělávání je důležitá. A to
CÍLE VZDĚLÁNÍ Koho považujeme za vzdělaného člověka? Vzdělání pomáhá porozumět kulturní tradici a otevírá bud
![Kompetence, nebo gramotnosti? Tvůrci revize kurikula by měli v první řadě zkrotit přebujelou džungli termínů a sjednotit praxi jejich užívání | EDUin Kompetence, nebo gramotnosti? Tvůrci revize kurikula by měli v první řadě zkrotit přebujelou džungli termínů a sjednotit praxi jejich užívání | EDUin](https://www.eduin.cz/wp-content/uploads/2021/12/Screenshot_5.jpg)
Kompetence, nebo gramotnosti? Tvůrci revize kurikula by měli v první řadě zkrotit přebujelou džungli termínů a sjednotit praxi jejich užívání | EDUin
![RVP — obsah a poslání. Rámcové vzdělávací programy (RVP) jsou… | by Jan Harnušek | EDTECH KISK | Medium RVP — obsah a poslání. Rámcové vzdělávací programy (RVP) jsou… | by Jan Harnušek | EDTECH KISK | Medium](https://miro.medium.com/max/1400/1*NG8S4lPmo3gR6OPXFevZ1g.jpeg)